Jag tror att när vi går genom tiden, att allt det bästa inte har hänt än

hakan2hakan3

 

Vi fick tillslut biljetter! Jag hängde på låset till biljettåterförsäljaren på intranätet, när de släpptes. 2 min senare fick jag se mig besegrad och besviket gå tomhänt därifrån. Men! Emelie var uppmärksam på att de släppte en extra konsert på Ullevi 28 juli, som det tydligen inte var lika högt tryck på (Vem vill va i Göteborg när man kan va på slottsruinen?) Så jag kan nu försäkra er om att jag kommer vara i Sverige innan den 28e juli. Men ni som känner mig vet att jag antagligen är hemma till ett mycket viktigare event, redan v.27 😉

Apropå v.27, så efter en händelselös lördag på jobbet, då jag visade kocken youtube-klipp på buggtävlingar, blev jag så himla danssugen, och nu har det börja smyga sig in lite dansband mellan alla Håkan-låtar, och jag dansar fram på Wellingtons gator.


Lämna en kommentar